top of page

In need for book illustrations? I can make it happen...* Ilustracje do książek...

I'd like to invite you to see the projects I was involve in last couple of years.

Zapraszam do obejrzenia projektów, w które byłem zaangażowana w ciągu ostatnich kilku lat. Proszę zajrzeć na moją stronę internetową do działu Projekty artystyczne, moje ostatnie przedsięwzięcie to ilustracje dla irlandzkiej pisarki Sally Cronin

 

In need for book illustrations? I can make it happen. I will create it from your descriptions or from the excerpt from your book's text. Just PM me on my website here

Jeśli potrzebujesz ilustracji do swojej książki, odezwij się a postaram się pomóc. Napisz do mnie, ilustracja powstanie z twojego opisu lub na podstawie fragmentu tekstu z twojej książki!

Contact me

also on:

E-books with my works on Amazon are here

Wersje elektroniczne książek e-book z moimi ilustracjami są dostępne tu.

This gif was a wonderful surprise gift from dear friend and excellent writer and digital artist, as we can see- Paul Andruss . We are moving with the illustrations for Jack's story again!

Please check out his website too!

Ten gif był cudownym prezentem - niespodzianka od drogiego przyjaciela i znakomitego pisarza i artysty cyfrowego, jak widać - Paul Andruss . Znów ruszamy z ilustracjami do historii o Jack'u ! Sprawdź też jego stronę!

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
No tags yet.
Follow Me
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
Archive
bottom of page